جاذبه های گردشگری تایلند
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری تایلند

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند تعطیلات پاییز 94 می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

در تور تایلند 94 حتما از رودخانه کوای دیدن کنید.از جاذبه های طبیعی که در تایلند و بانکوک مشهور می باشد رودخانه کوای با طول بسیار زیاد است که در ۱۳۰ کیلومتری بانکوک قرار دارد. شهرت این پل به این علت است که در دوران جنگ جهانی دوم، نزدیک به ۱۶ هزار اسیر جنگی متحدان به هنگام ساخت « خط آهن مرگ » بر روی این پل، جان خود را از دست دادند.  این رودخانه دارای یک پل بزرگ است و شما می توانید در تور تایلند تعطیلات آبان 94 با دیدن از آنجا لذت ببرید.یک خط آهن در این محل به دست ارتشیان ساخته شده که از جنگل و رودخانه می گذرد و محل دیدنی است.هم اکنون دیدار کنندگان تور تایلند از این مکان می توانند سوار بر واگن هایی بشوند و از دیدن آن لذت ببرند و در میان جنگل و بر روی رودخانه حرکت کنند و از آب و هوای مطبوع و جنگل سر سبز و آبی روخانه لذت کافی را ببرند.

 

 

ساحل کاتا یکی از دیدنی های پوکت از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده است که بوسیله یک دماغه کوچک از هم تفکیک شده اند. این ساحل همواره بسیار شلوغ است و برای افرادی که در تور تایلند برای تعطیلات به آنجا میروند مکان بسیار آرامی است که با آفتاب درخشان و ماسه های سفید با دریای آرام و تمیز جلوه بیشتری میکند.در قسمت شمالی این ساحل یک ساحل مرجانی وجود دارد که در آنجا می توان غواصی نیز کرد.به غیر از افرادی که به دنبال مکان های شلوغ و پرجنب و جوش می گردند، این ساحل هیچ بازدیدکننده ای را در تور تایلند تعطیلات آذر 94 پشیمان نمی کند.در این ساحل انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات ورزش های آبی برای گردشگران تور لحظه آخری تایلند با سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند , دیدنی های تایلند , جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: